NewMom___ @Eliff2 benim ilk oldu sonra geçti daha dün başladım şuan yok 10+6 da olmuştu lekelenmem şimdi 11 haftalık
NewMom___ @Biyolog-anne bana da sabah akşam denildi dün öğlen kullandım bugün de sabah birde akşam alicam
NewMom___ @sanemsii bende sordum düşük değilse bu lekelenme hani neden kullanıyorum onlem amaçlı 1 ay felan kullanalım denildi
sanemsii NewMom___ dediğim gibi önlem için kullanabilirsin yavrum sonrasında kendin bırakırsın kaç haftalıksın suan
fundactak Ben de kullanmıştım lekelenmeden dolayı doktorun bırak diyene kadar bırakma bence ben lekelenmem geçtigi için sorun olmaz dıye 1 hafta kullandım bıraktım sonra tekrar lekelenmem olunca bu sefer ignesini kullanmak zorunda kaldım o daha zor oluyo NewMom___
NewMom___ @sedaaktas18_ yaa aşırı büyük ya zaten bulantım var ağızla alsaymisim kusarmisim folik asitimi sırf bu yüzden değiştirdim bu ay
Esmanurun_kardesi Bende ilk kızımda 7aya kadar kulandim şuanda ikinci gebeliğim 4 aydır kullanıyorum düşüğü onluyor
sanemsii Bende yarın 12 ye giriyorum işte canım ama diyorum ya 3 haftalıkken öğrendim ben belki taş çatlasın 6 cı haftayı anca gördüm bıraktım çok şükür hiç de bir sorunum yok akıntım dahi yok
NewMom___ @sanemsii benimde öğrendiğim zaman 3+5 ti çok minikti doktor sadece folik asit onermisti tabi sonra yogunlasinca bulantılar sabah akşam balık yagliydi bitince bırakıp daha minik beni rahatsız etmiycek bir folik asite geçtim buda birden oldu korkuttu ilk ilaca hemen başlayınca çok şükür kesildi küçük küçük lekelenmeler geliyordu
Elif__oztrk NewMom___ kahverengi lekelenme normal 3. Aya kadar olabilir . Kırmızıya dönmediği sürece bir problem olmaz . Progestanı 8 saatte bir günde 4 defa vajinal yoldan alıyorum . 🤗 Progestan oral yolla alındığında çok pis kafa yapıyor mide bulantısı ve baş dönmesi cabası 😂
Bag36 Ben 5 haftalıkken kullanmaya başladım 12+3 haftalıkta kanamam oldu iki gün sürdü 2 hafta oldu kahverengi çok az lekelenmeler devam ediyor ve dün doktora göründük halen kanama alanları mevcutmuş. 14+2 haftalık halen devam ediyorum.
Nurmert NewMom___ bnmde 12.hafta da kahverengi lekelenmem olmuştu bana da 200mg vermişti sabah akşam alıyorum ağızdan
NewMom___ @Elif__oztrk hahahhaha 😃 vajinal en iyisi o zaman zaten bulantısı olan bir insan için aşırı zor olurmuş benim sabah aksam
Bag36 NewMom___ amin hayırlısıyla Rabbim hepimize bebeklerimize sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah hayırlısıyla
Totanseyma NewMom___ hamileliğimin başından beri kullanıyorum 32 de bırakıcam diye beklerken doktor 36 ya kadar kullan dedi bi 4 hafta daha vajinal olarak kullanıcam
duygusuysam Hamileliğimin başında kullandım vajinal yolla kullanılması daha hızlı tedavi şekli oluyor tavsiye ederim ☺️🙏🏼