@Aysham aynıyız 11+1 ben hiç yormadim kendimi öyle birden oldu hastaneye gitmeden görsel attık doktora direkt bu ilacı söyledi bir sıkıntı olsa çağırırdı ama yinede annesin merak ediyosun bebeğini pazartesi randevumuz var o zaman gorucem inşallah dua edin olur mu her şey yolunda olsun 🤲🏻♥️