Deletedmom_110 inşallah geçer. Kendimi yürüyen ölü gibi hissediyorum. 21 günlüğüz. Sabahta akşamda gecede aynı. En deliksiz uykusu 15 20 dk ayyyyyyy. Tuvalete gitmeyi unutuyorum. Sonra damla damla kaçıyor yetişene kadar😆😆 bende bez baglicam altima. Normal doğum yaptım onun şeyi mi yeni diye mi bilmem tutamıyorum fazla. Koyuveriliyor😒😒