Deletedmom_110 Bulbulyuvasi Ama günün gelmiş haftan dolmuş bir suni taksalar doğum başlıyacak belki de ne diye bekletiyolar ki ya bu yüzden nefret ediyorum devlet hastanelerinden 41 lere kadar bekleyenleri gördüm ya
Deletedmom_110 Dilara_28 şipşak yap hemen kız çok pratik🥰Ben vazgeçtim akşama pasta alacakmış kızıma amcaları doğum günü ya başka zaman yapayım dedim ikisi birden gitmez🙂
Simay13 Kayganam sarma yapıp göndermiş. Yanına bir çorba yaparsam elimi öpüp başıma koyucam. Bebek durmuyor uykusuzum. Hiç birsry yapacak halim yok bacım. 😁 Yapanlar gönderiversin baaaa
miray_aden Deletedmom_110 ay valla sigara boregiyle mucver yaptim bi de islak kek yaparim simdi yanina da cay demledim mi misss dunden kalan kurufasulye pilav hala duruyo hergun yemek dusunmekten fenalik geliyo 😂😂
Siracinannesi Deletedmom_110 ay afiyet olsun aşko 😂 Bizdede bugün ; Karnıyarık Pilav Bize kola çocuklara ayran 😅 Zor gelmezse birde salata yaparım 😂
defneveannesii_ Deletedmom_110 Eşim 3-11 vardiyasında olduğu için bu hafta akşam menülerinde tek başımayım 🤪 ne yemek yapacağım derdi yok kendim ne bulursam yiyorum 🙈 Bugünü de bol domates soslu makarna ve salatayla geçiştiricem 😋
Deletedmom_110 defneveannesii_ Eşler olmayınca hep öyle oluyor demi ne bulursak yiyoruz kafada rahat oluyor🥰
monarosamommy Deletedmom_110 sabahtan beri ne yapsam diye düşünürken bu postu görmek 😊 bende fikirlerden yararlanayım barii😅
Deletedmom_110 Zeyneb_mihrap76 Ahahha şu Doritoslu dürümü bende deniycem dedikleri kadar var mı😅😅 Afiyet olsun 🌸
Tinii_minii_mom Zeyneb_mihrap76 ben çiğköfte yiyemiyorum nette zararlı diye okudjm gerçeklik payı var mı bilemedim ya
Yrgnnnnnn Deletedmom_110 saol canım 😍 aynen gene de halimize şükür geçici olduğunu biliyoruz en azından 🤲🤲🤲