tubimom benim eşim de beğenmedi ama Eyüp koymayı o çok istediği için ben karıştırmıyorum ilk ismine 😂 Oda Eyüp Kaan dan yana onu da ben beğenmedim. Aybarsı beğenmedim diyince Eyüp de koymayalim o zaman daha güzel isim buluruz diyorum bişey diyemiyo😂😂