Liyacim Alprslnbal bilmiyorum ben birisinde görmüştüm o ismi , gördüğüm kişi çok enerjikti motivasyon yayıyordu etrafına benim de aklıma oradan takıldı taa
Alprslnbal Zzeyynep04 asi oluyo diyolar kardeşimde çok asi napıyım ama çokta güzel yüzlü oluyo zeynepler ben hiç çirkin zeynep görmedim mesela ☺
mikmik_ Alprslnbal demek ki yeterince içinize sinen bir isim henüz karşınıza çıkmamış, bence böyle derinlemesine anlamlarını okuya okuya birlikte bakın😊
Alprslnbal mikmik_ ay inşallah içimize sinen bişe çıkar karşımıza tanıdıklarımz soruyo ismi ne olcak diye aval aval bakıyoruz yüzlerine 😁
__mom1 İsim sorunu çok büyük bi sorun yani ömür boyu bu isimle yaşayacağını düşününce ben çok geriliyorum