00bysl_ozge haftan ileri bende idrar yolu enfeksiyonu yaşadım hep 19 haftamda ikiz bebekler nioli yağı kullandım değerlerim düzeldi 2 kez 1 er arayla o şaseyi kullandım ama benim kanımada geçmiş crp 17 falan antibiyotik verdiler,
Eğer çok yoğun bi enfeksiyon ise kana da geçiyor onada baktırmanı öneririm doğum esnasında bebege geçebiliyor kandaki diye biliyorum en azından tedavi olmuş olursun doğumdan önce inan benimde tek korkum 😢