Masalada evet canım bende de var. O kadar çok korkuyorum ki valla artık ağrıda yapıyor kasık kısımdan ses geliyor 1 haftadır böyleyim bilmiyorum doktor enfeksiyon ve çok soğuk olmuş diyor.ben anlamadım iğne ve antibiyotik hiçmi bir işe yaramdı ya 25 haftadan itibaren antibiyotik iğne yapılıyor bana