Kızlar 32+4 den selam. Şimdi kontrolden geldim biraz karın ağrım vardı alttan muayne oldum idrar tahlili verdim enfeksiyon varmış. Bi tane toz ilaç verdiler tek kullanımlık onu içeceğim akşam. Aynı durumda olan varmı. Nst ye girdim çok şükür herhangi bir sorun yok ama bu enfeksiyon işi çok canımı sıktı. Sürekli iç çamaşırımı değiştirmeme rağmen temiz tutmama rağmen nasıl oldu anlamıyorum 😥