KumCi ElifKarata bunun tabiki de farkındayım da korkuyorum işte bir şeyler mi yolunda gitmiyor diye sürekli göbüşümü kontrol ediyorum hala yok post açıyorum ben de 😂😂😂 baya takıntılıyım ya farkındayım 🤭
ElifKarata KumCi 😍🤣 merak etme büyüyecek daha canm hele son 2 ay göğsüme kaburgalarıma batiyordu benm Bi görsen zor nefes alıyordum ozamana kadar tadını çıkaralım 😍💕
Deletedmom_116 KumCi 😂😂Ahah bide tavsiye karnın büyük olsun isteme Çokkk zor olue benimki küçüktü ama çok zorladı😬😂13 kilo aldım 10 kilo verdim sjsjs
KumCi Deletedmom_116 kilodan hiç korkmuyorum hayatım boyunca hep zayıftım 49 kilodayım azcık alsam fena olmaz 🤭🤭
KumCi BurcuArya35 2 düşüğü saymazsak bu ilk gebeliğim evet bunu biliyorum bu yüzden içim biraz daha rahat ama benimle aynı haftada ve ilk gebeliği olan kadınların göbüşü görsenizz benim ancak yemek yediğimde o kadar çıkıyor 😂😂
BurcuArya35 KumCi ☺️☺️ elbet büyüyecek merak etme nekadar geç okadar iyi hareket kabiliyeti açısından. Bir defa doğum yapinca kaslarda gevsiyor o nedenle 2. Gebeliklerde daha hızlı çıkıyor karın
Deletedmom_116 KumCi 😂😂bende en fazla 60 i gördüm hamilelikte 70 gördüm diye sevidnim ama bı baktım geri düşmüşüm 😂😂 Kaderimiz bu sanırım benim boyda var biraz hiç belii değil kilom
NewMom__ KumCi çıkar çıkar benim bi anda çıktı 16. Haftadayım şu an😂 ama bünyeden bünyeye göre değişir zayıf olduğum için de çabuk çıkmış olabilir
KumCi NewMom__ kız ben de zayıfım 158 boyum var 49 kiloyum o yüzden de strese girdim niye çıkmıyor diye 😂😂😂
Bebiskosuu Haftadan bildiriyorum bugün biri emin de olamadım ama var mı bi şey dedi hshshshs hala öyle büyük bi göbeğim yok ayva gibi kişiden kişiye değişiyor. Ve göbek erkenden cıksa gerçekten insan bıkar çünkü taşıması zor hareket kısıtlıyor nefes alamıyorsun son bi ayda çıkıp hemen doğum olmasında bi keramet varmış gerçekten
KumCi Bebiskosuu ahahahaha o kadar belli olmuyor yani 😂😂 ben umudu keseyim göbüşten 🙈 bizim de çıkmayacak belli 😂😂😂
M-Y2020 KumCi ilk gebeliğin ise normal benim 27. Haftaya kadar hiç yoktu ve çok az kilo almıştım sonradan çıktı bundada gören direk anlıyor hamile olduğumu
KumCi M-Y2020 sırf bu sebepten doğurduktan sonra korunmayacağım bari ikincinin tadını çıkarayım ahahshahaha
Minaa_m KumCi yok canım kilo almıyorum bebek beslenemiyor diye korktuk hatta iştah açıcı felan kullanacaktım doktor normal dedi gerek görmedi
KumCi Minaa_m bana da dedi şimdiden sonra kilo alman lazım diye ama yesem de alamıyorum anlamadım gitti 🥴