elifayvaz1_ Klbk25 Aynıyız ben de son 99 çok şükür az kaldı artık sağlıkla alırsın inşallah canım kucağına 🥰
Klbk25 Kubrakarahan aynıyız neredeyse postlarına baktım benimde bazen çok az oynuyor bu yüzden Adile bile gittim
elifayvaz1_ Klbk25 Aslında 16. Haftadan beri biraz sıkıntılıydı şuan artık çok şükür iyiyim senin de regl ağrısı gibi ağrıların oldu mu bu hafta benim çok oldu da
Klbk25 yinehamile aynen bende ona inanıyorum daha çabuk geçecek az kaldıkça insanın heyecanı artıyor Rabbim yardımcın olsun seninde
Fatma-ylcn Klbk25 son 80🥹 daha geçen gün bu postu açsam mı diye düşünmüş ve açmamıştım 20 gün geçmiş bile zaman çok hızlı geçiyor 🥰
Klbk25 Fatma-ylcn ya demii bende hep bekliyodum daha hızlı geçecek gibi zaman sağlıkla gelsinler İnşaAllah
Klbk25 elifayvaz1_ bende 7. Haftadan beri zor geçti son 1 aydır iyiyim mide bulantısından çok çektim evet benimde oluyor sanki regl olacakmışım gibi bide bebeği daha az hissediyorum bazen kasıklarımın orada oluyor
Kubrakarahan Klbk25 sağlıkla gelsin biz kız bekliyoruz benim hateketi hissetmeme sebebim plesentamın karın duvarıma yapılık olmasıymış maalesef
elifayvaz1_ Klbk25 Evet ya aynen ben de de öyle sanki hareketleri az diye korkuyorum bazı günler de aşırı derecede hareketli oluyor sürekli yer değiştiriyor peki sen şeker yüklemesi yaptıracak mısın doktorunla konuştun mu
Klbk25 Kubrakarahan anladım bana öyle demediler ama hissetmezsen gel dediler burda da bu haftalarda çoğu kişi öyleymiş
Ebus2045 Klbk25 şuan tam 100 gün kaldı ama muhtemelen 38. Haftada alacağı için doktor benimde daha az diye düşünüyorum
Klbk25 dilay_06 evet o bile bir burukluk oluyor ama kavuşma sevinci daha ağır basar doya doya koklariz artık
Klbk25 elifayvaz1_ yaptırmamayi düşünüyorum kendi fikrim 10 temmuz da gideceğim doktora bakalım ne der
Mustafaalpereninannesi Klbk25 ayyy benimde 200 gün var darisida bana bakalım şafak saymaya var daha 🥰🥰sağlıcakla kucağına al