Klbk25 Hep bunu yazmayı beklemiştim sonunda ikili rakamlara geçtik zaman hem geçiyor hem geçmiyor gibi sizde durumlar ne kızlar
Youngmotherr Klbk25 uygulamadan değil de riskli gebeliğim var 37 de sezaryen olucam paşazade bekleyemiyo içeride 😂
Aleynacamoglu Klbk25 Aynı geçmiyor diye üzülüyorum bi kaç saat sonra geçiyor diye üzülüyorum 😂 bizim son 83 gün🥰🙈
yinehamile Klbk25 bundan sonrası daha hızlı geçer, sağlıcakla kucağına alırsın İnşallah ♥️ benim son 5 pazartesi doğumum var ne ara bitti inan hiç bilmiyorum.
Klbk25 yinehamile aynen bende ona inanıyorum daha çabuk geçecek az kaldıkça insanın heyecanı artıyor Rabbim yardımcın olsun seninde