Klbk25 Kubrakarahan anladım bana öyle demediler ama hissetmezsen gel dediler burda da bu haftalarda çoğu kişi öyleymiş
Klbk25 dilay_06 evet o bile bir burukluk oluyor ama kavuşma sevinci daha ağır basar doya doya koklariz artık
Klbk25 elifayvaz1_ yaptırmamayi düşünüyorum kendi fikrim 10 temmuz da gideceğim doktora bakalım ne der
Bhryeatss Klbk25 amin inan bende senin gibi diyordum bi bakmışın o günler gelmiş bile ama tadını çıkar son haftalar zorluyor 😀