Ben Şehir’le başladım Eren Haytoğlu’ndan randevu kovalayarak devamlı ona gidiyorum. Gebe okuluna da yazıldım Şehir’in. İnanın harika. Çok faydalı. Sağlık ocağındaki ebe hemşiremiz 3 yıl Şehir’de görev yapmış, ona da sordum doğum için. Çok temizdir ve ilgililerdir dedi. Doğumda ebe ve asistan olur, nöbetçi doktor acil bir durumda müdahale eder dedi. Benim için yeterli. Zaten devlette normal doğum için zorlarlar sonra çok mecbur kalınırsa sezeryana döner. Ben 6. Ayımdayım, aklıma da çok yattığı için kısmetse Şehir’de doğuracağım. Gebe okulunu da çok tavsiye ederim. Çünkü hem doğum ve sonrası ile ilgili detaylı bilgi veriliyor hem de oradaki ebe hemşirelerden biri doğumunuza denk gelirse önceden sizi tanıdığı için daha ihtiyatlı olacaklardır. Hayırlısıyla ve kolaylıkla doğumunuz gerçekleşsin dilerim.