Aleyna2045 Eybikk ben daha cumartesi göründüğüm halde telaşlanıyorum hemen Cuma olsunda gideyim diye benimde bir kaç gündür karnım çok sertleşiyor korkuyorum sancım falan varsa diye
Eybikk Aleyna2045 benim de öyle nefes dahi alamıyorum tekme atmak yok artık kalıp gibi bir yere toplanıp sertleşiyor
Eybikk Busra-1601 kesinlikle unuturum diye kapıya soracağım soruları hep not aldım 😅 aklım uçuyor bu aralar
1melekannesi3858 Eybikk Sari akıntı varmı canım.sende bende de beyaz olan akıntı sarıya dondu ama arada geliyo
Eybikk 1melekannesi3858 valla benim ki de yoğun beyazdı arada sarıya dönüyor akşamına geri beyaz oluyor oda keyfine göre renk değiştiriyor ama baya yoğun geliyor bu ara
1melekannesi3858 Eybikk Ha yok benimki yoğun değil bende korkuyorum da o yüzden Nisan felan sanıyorum bu Sari akintiyi hep
3Tospikannesi Eybikk Su_ak kusura bakmayın geç yazıyorum kasılmam vardı nst yapıldı şu değilmiş enfeksiyon dedi antibiyotik fitil verdi sizin de çok varsa doktora gidin antibiyotik yazıyorlar allah korusun çocuğa geçebilir dikkat edin
Su_ak 3Tospikannesi estafurullah önemli değil asıl cwp verdiğinz için Teşekür edrmm ❤️ Bnimde yarın randevum var inşAllah geç kalmamışmdr ya 1 haftadr bnde oluyordu bu durum☹️
Eybikk 3Tospikannesi geçmiş olsun canım gittiğimde bende kesin isticem enfeksiyon ve mantar testi inşallah yoktur da bende kaşıntı filan yok çok şükür de işte
3Tospikannesi Su_ak rica ederim ❤ yok merak etme bende 15,20 gündür oluyordu 1 haftadır da kasılma ve sancım oluyordu buna rağmen çok şükür iyi durumu bebişin endişelenme sadece unutma söyle antibiyotik fitil filan yazar
Sukran63 Zeyno19 38+5 teyim benim de mantar var dedi bir hafta önce ama akıntım hic yok 3 haftadir hiç akıntım olmadı Bazen normal mi olmaması diye dusunmuyor değilim fitil verdi kullanıyorum yine akıntı yok sizin varmiydi mantarda akıntı?
Sukran63 Eybikk benimde mantar var dedi fitil kullanıyorum ama normal doğumda mantar varsa doğum esnasinda da ilac veriyorlar ebeme sormustum mantar olsada normal doğum yapabilirsin dedi ilaç veriyorlar o esnada
Eybikk Sukran63 öyle mi çok sevindim ona 🥰 mantarın o zaman enfeksiyon kadar rahatsız edici bir durumu yok
Sukran63 Zeyno19 benim 3 haftadir hiç yok fitilde bir haftadir kullaniyorm ama ondan önce durmuştu herhalde normal bilemedim ilk gebeliğim
Sukran63 Eybikk orasini bilmiyorum ama ebemin söylediği o bende de hicbir belirti yoktu kasinma yanma falan ama test yapınca çıktı akıntım 35.haftalarda çok fazlaydı 36 dan sonra durdu şuan hiç yok fitilde kullanıyorum ama hiç yok akıntı
Nur001 Benim de aynı sıkıntı var sıcaktan terliyor mu yoksa idrar tam boşalamadığı için mi böyle oluyor anlamıyorum doktorumu aradım ped koy takip et dedi devam ederse gel dedi