Eybikk herkes birden gelir demiş ama azar azar da gelir 27+2 yim 3 haftadir su gibi akintim vardi enfeksiyon sandim acile geldim suyum geliyormuş meğersem 11 gundur hastanedeyim 34 de kadar tutup dogum yapacaklar insallah siz de test yaptırın su mu değil mi emin olun