Sukran63 Zeyno19 benim 3 haftadir hiç yok fitilde bir haftadir kullaniyorm ama ondan önce durmuştu herhalde normal bilemedim ilk gebeliğim
Sukran63 Eybikk orasini bilmiyorum ama ebemin söylediği o bende de hicbir belirti yoktu kasinma yanma falan ama test yapınca çıktı akıntım 35.haftalarda çok fazlaydı 36 dan sonra durdu şuan hiç yok fitilde kullanıyorum ama hiç yok akıntı
Eybikk Sukran63 inşallah bitmiştir kurtulmuşsundur akıntıya zaten normal diyorlar ama diğer belirtiler işte
Sukran63 Eybikk bilmiyorum artık hala varmı yarın hastaneye gidicem belki yine test yaparım bakalım hayırlısı artık
Ulvana Eybikk 31 geçtim akıntım çoğaldı idrardan sonra daha çok geliyor hepte giyisim ıslak yarın gidicem inşallah doktor kötü bir şey söylemez
Seyma-10 O idrar fark etmeden idrar kaçırıyorsunuz su kokusuz olur demişti doktorum bende ara ara yaşıyorum bebek büyüdükçe baskı yapıp idrar kesisini zorluyor oda sızıyor