Kızlar 36+4 haftalığım böyle 1 haftadır bazen çamaşırımın ıslandığının farkına vardım ama bununla birlikte giydiğim pijama da da ıslaklık oluyor ara ara bide olan ıslaklık kokuyor . Akıntı desem bu kadar ıslaklık yapar mı enfeksiyonum yok aceba suyu gelen anneler suyunuz geldiğinde kokusu oluyor muydu ara ara su mu kaçırıyorum tereddütte kaldım kontrolüm de cuma günü ama yaşanınız var mı aceba . Bu arada doktorumu da aradım meşgule attı müsait değil sanırsam ..