Birsenvergili Benim normal doğum olcaktı 3 gün suni sancı aldım. Sancılar dağınıktı, zaten pek hissedemedim. Açılma da 7,5-8 cm de kaldı, rahim tam kasılamadı.
En son 41+3 olunca spinal sezeryan oldum.Hiç beklemediğim ve çok korktuğum bir işlemdi. Korktuğum gibi olmadı. Kesmeyi dokunmayı hissediyorsun. Acı hissetmiyorsun. Ameliyathaneden oğlum doğduktan 15 dk sonra çıktım. Odama geçince hemen emzirdim sütüm geldi. Zaten süt kolostrum şeklinde damla damla geliyor.
Sondayı 3 saat sonra çıkarttılar, sonda çıkınca bende hemen yürücem dedim.Hemen ayaklanıp yürüyünce, gaz da çıkınca yemeğim erken geldi. Hastane yemeğinden sonra dışardan da sipariş verdim.
Normal doğum yapıp sütü gelmeyenleri de gördüm 6 gün hastanede yatınca insan neler görüyor.
Sütüm gelmez diye düşünmeyin hiç.