Birsenvergili Sütü en çok sağlayan 3 şey var zaten. Endorfin hormonu,Oksitosin hormonu, Su.
Eğer mutsuzsan, stresliysen,vücut gergin ve endişeliyse süt azalabiliyor veya gelmeyebiliyor.Normal yapıp mama alan da var yani bebeği aç kalmasın diye.
Dediğin gibi pozitif olmak en önemlisi.