Birsenvergili 40+0 da doğum yaptım
Spinal olduğum için doğumdan 8 saat sonra ayağa kalktım yürüdüm tabi o süreler içinde hiçbirşey yemediğim için açtım baya
Ama gaz çıkarmadan bir damla suyu bile yalvar yakar içebilmiştim :)
Kesilirken hiçbirşey anlamadım. Acı yoktu sadece dikilirken hissiyat var ama yine acı yoktu
24 saat bile dolmadan ertesi gün öğlen evime geçmiştim
Başka sorun varsa yardımcı olabilirim