Sahrafurkan13 genel de erkeklerde değişmiyor kuzum ya benim ilk oğlanda 13 haftalık iken erkek demişlerdi şimdi 4 yaşında oğlum var kızıma 20 haftalık iken kız dediler 3 yaşında bi kızım var bakalım buna tekrar ne diyecekler hayırlısı ile sağ Salim doğsunlar hepsinin can sağlığı yerinde olsun yeter ki.🤲🏻🥰♥️