SalihArzustn tugcemercann aynenn anlamıcam diyede korkuyorum 😂 ama artık tekme atsında varlığını hissettirsin ya 😬
tugcemercann SalihArzustn hehe ben burdayim desin tabi ki 👼guzel seyler bunlar ya rabbim herkese nasip etsin.
Pitircikveannesi SalihArzustn Aynen canım hem merak ediyorum bende hemde bi an önce hissetmek istiyorum kuzumu😍
Pitircikveannesi tugcemercann Amin canım hepimiz için İnşallahhh.. Valla saçma sapan herkese soruyorum Ne hissedicem nasıl anlıcam noluyor diye😂
Yenianne Pitircikveannesi ay bende bağırsak hareketi gibi hissediyorum pek oralı olmadım o yüzden yoksa tekmeleri yiyoruz da haberimiz mi Yok 🤗🤗🤗
Pitircikveannesi Yenianne Vallahi ya bende anlayamıyorum yavrucuklarımız bizimle temas kuruyor da biz mi anlamıyoruz acaba🤔😂 Senin kaç haftalık oldu cnm?
Yenianne Pitircikveannesi yok yarın gidicez aslında 10 Kasım da dedi dr ama daha fazla dayanamıycaz İnşallah gösterir 😄Senin oldu mu 🤗
Pitircikveannesi [bilinmeyen] Hamileyim dediğimde Ablam unisex zıbın ve don atlet almıştı😍 Bende yine unisex denk geldim hoşuma gitti hastane çıkışı aldım zıbınlar aldım bi tanecikte pembiş zıbın aldım ben kız hissediyorum diye🙈😂 Erkekte olsa giyecek artık😂😂
HazelBaskal 15+1 cinsiyeti belli erkek👼 ama harektlerini hissedemiyorum henuz surekli kontrl ediyorum elim karnimda😂
Pitircikveannesi Yenianne Ben en son 14+4 te gittim bacak arası boş kız lehine kıza çok benziyor ama organı görmeden net konuşmayayım dedi. 17 kasım bir sonraki randevu😞 Bekliyorum mecbur 😒
Rabiaaaa EsraM bende bu hafta içerisinde gidicem inşallah doktora günü tam belli değil gösterirse kendini öğrenicez cinsiyetini 😂
EsraM Rabiaaaa Aynen benimde randevum bu cuma çok heyecanlıyım birde endişeli ikide bir acaba bişey oldu mu iyi mi düşüncesindeyim herkes benim gibi mi 😣