Merhaba kızlar bende inşallah nisan annesi olacağım riskli gebelik geçiriyorum! Bugün kontrole gittik 16 haftalığız, nisan ortası görünüyor doğum ve cinsiyetini öğrendik kızımız olacakmış! Ama moralim çok bozuldu bütün gece çalışmış doktorum 2 riskli doğum olmuş kurtarmışlar o iki bebeği çok şükür ama bir hastası son haftalardayken anne karnında ölmüş!!! çok korktum ve üzüldüm! Allahım inşallah sağlıkla kucağımza almayı nasip ederhepimize bebeklerimizi, hiçbir anneye yaşatmasın inşallah böyle acıyı! Hepimizin bebekleri Allaha emanet olsun inşallah!