Mervearslanq En geç 28 temmuz dedi Dr normal doğum görünüyor şu anlık Çarşamba günü gidicez inşallah sağlıkla gelsin miniklerimiz
Surprizbebek1 Fnsengul Uygulamaya göre son 22 ama daha erken olur diye tahmin ediyorum. Uzun süredir yalancı sancılarım oluyor, baskı gitgide artıyor artık az kaldığını hissediyorum. Rabbim hepimize bir avazda kolay ve sağlıklı doğumlar nasip etsin 🥰
Bedihaaa Fnsengul 19günüm var ama salı günü nst de sancın çıkmıştı dünden beride sırtımdan belime karnıma vuran sancılar var kasılmalar var hastaneye gideceğiz bakalım
Minis122 Fnsengul gununh hic bilmiyorum vala.benim sipam erken gekemk icijn ugrasiyor 20 hazirandan beri zor tutuyoruz icerde 34+4 haftalik olduk
Melo91 Minis122 sizinle aynıyız bizde 34+4 haftalığız benimde ntsde sancılarım çıkıyor normalde 26 temmuza gün almıştık . Herşeyiniz hazır mı doğum çantanız falan daha benim hazır değil nasıl olucak bilmiyorum
Mrv2010 Fnsengul Uygulamaya göre 20 gün kaldı ilk doğum olacak net tarih yok 🥺 Oğluşumun ne zaman canı isterse o zaman gelecek gibi pek niyeti yok 😄
Fnsengul pelinden bende aynı durumdayım 35+3 olduk ama halen karar veremedim nasıl bi doğum istiyorum bilmiyorum 🥺🥺
Esrahmet Fnsengul 37+5 olduk salı aneztezi gunumuz var carsamba doktor görecek ya gün verir yada direk alır bilmiyorum artık heycanla bekliyoruz 4 kişi olmayi😍
Omermomm_ Fnsengul 35+3 Doktorumun tahminine göre temmuzun sonunda doğacak oğlum daha fazla beklemek istemiyorum bi an önce hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah😊🙈
nef1see 39+2 daha gelmeye niyeti yok karnım yukarda hâla normal mi kızlar yaaa bebegim erkek ve ilk dogumum olucak ayrica 2 cm acikligim var kafamda deli sorular yaaa sancı desen hiç yok