Melo91 ben 10 gun icinde 5 doktor degistirdim. Yatislarimdan dolayi ilk doktorum mecburen tam donanaimli hastaneye sevk yapti orda 2 cesit doktor bakti ordan ciktim ozele gectim kuvez yeterli die ordaki 2 gun yatirdi cikti 3 gun anca durabildim mecbur. Gittim acile yatis verdi 2 gunde o bakti gene donanimli hastaneye sevk verdi kabul etmedim ciktim ozeldekimdoktpruma gisicem pazartesi. Sanki. Acilma olacak gibi bir his var icimde alt kisimima acayip baski var. İgne batar hissi var kadiklarima agri giriyir devamlı bu dogumum baya. Degisik olacak. Benim.