Urasali benim iki sene oldu ama dikişim aşırı şiş ve mor , kaç tane doktora gittim, vücudum hücre yenilerken çok fazla hücre olduğu için yeni bir et oluşturuyor dedi. Keloid sezaryen izi yazarsan detayları google dan okuyabilirsin canım. Bunun vücudumun yaptığı bir şey olduğunu ve düzelmeyeceğini söyledi. İkinci sezaryen de doktorum o üstteki deriyi alacağım bir tık daha düzgün olabilir ama yenileyedebilir sonrasında dedi.