baharroguzzyigittbebek Hizligonzales evet unisex bi isim biz eşimle ilkokul 2.sinif arkadasiyiz öğretmenimizin oğlunun ismi de güneş ti :) erkege de cok yakışır bence
baharroguzzyigittbebek TugSozTan katılıyorum güneş gibi parlak ve asil tek ❤️☀️ rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
baharroguzzyigittbebek Annee026 inşallah sağlıklıcakla bı kızınız olur da siz de güneş ismini koyarsınız ❤️☀️
baharroguzzyigittbebek acarsmom aslında bu isim cok önceleri de kullanılıyormuş sadece sanırım bu yıl yeniden ortaya çıktı
acarsmom baharroguzzyigittbebek aynen bizim köyde bile teyzelerin ismi güneş 🤣 ama şuan yine güzel isim popüler oldu 🤩
baharroguzzyigittbebek TugSozTan ayy cok güzel bir yorum olmuş dilinize sağlık böyle düşünenleri görünce evet diyorum doğru yoldayım ❤️
baharroguzzyigittbebek Birikii oyy masallah kaderleri güzel olsun inşallah ❤️😂 demekki bizimki de ismini yansıtacak 😂 baba için cok anlamlı güneş bizde
Belginylmz baharroguzzyigittbebek Kuzenimin kızının adı güneş arkadsimin kızının adı güneş bnce guzel
Nur001 34 haftalığız inşallah bizde Güneş koycaz☀️ Geçsinler ya her isimle dalga geçilecek konu bulunabilir hatta biz kendimiz bile tık doğdu güneşim diye espirileşiyoruz 🤣
Yenibirii baharroguzzyigittbebek ay cevremde bi günes var öyle simarik ve yaramaz ki anlatamam. Sevdigim isimden soguttu beni
Tugraseda baharroguzzyigittbebek arkadasım kızına güneş ismini koydu. Sapsarı pamuk gibi cok sevimli maşallah. Ama karakteri zor mızmız gönlünü yapmak cok zahmetli ne istediğini anlayana kadar kıyamet kopuyo. İyiken dünya tatlısı ağlamaya bi başlayınca susturabilene madalya yani
Ozalp19 baharroguzzyigittbebek ben çok istemiştim güneş ismini ama genel olarak güneş ay vs gibi isimleri önermeyen bir prof vardı kafamı karıştırmıştı 🤷♀️