baharroguzzyigittbebek benim ikizlerim oluyor ben hep güneş ismi istedim ve doğuma az kaldı yüzbin kişide olsun yine koyarım hayalim cunku diğer kizimada eşim Umay ismini istiyor bende çok beğeniyorum kişilik özelliği olarak güzel anlamlı sakin var çevremizde güneş İsmi olanlar sessiz sakin oluyorlar insallah bizimki de öyle olur