baharroguzzyigittbebek bana göre esmer bebeklere Güneş ismi yakışmıyor esmer birine Güneş diye çağırmak tuaf geliyor 🤭ama sarısın bi bebek olursa gayet tatlı bir isim ama bu sene çok tercih edildi herkes Güneş, Alya, Liya, Lina, Arya koydu diyebilirim başka seçenek varsa aklınızda ona yönelin bence 😇