guzellik123 doktorum 3 ay korun dedi bende zaten baya yıprandım o dönemde biraz zorlu oldu benimkisi covid oldum da ağrılarım ateşim olunca acilde öğrendim bebeğimin kalbinin durduğunu 1 hafta kadar o şekilde hiç farketmemiştim hemen müdahale edemediler falan çok ilaç kullandım çok yıprandım hem bedenen hem psikolojik olarak o yüzden hazır hissedene kadar beklemeyi tercih ettik artık hazırız inşallah rabbim aratmadan nasip etsin insan bir kere o duyguyu hissetti mi tekrar istiyor