HaticeNur16 onun farkındayım aslında gideni unutabilceğimi sanmıyorum hep aklımda olacak hepte düşünüyorum cinsiyeti neydi kime benzeyecek diye . Sadece o heyecana tekrar girmeden bu kötü hissi üzerimden atamayacak gibi hissediyorum bilmiyorum . Rabbim hayırlısını , hayırlısıyla tekrar sağlıklı şekilde kucağımıza alabilmeyi nasip etsin bize .
Tam 6 hafta oldu. 20 gün kanamam sürdü 3-4 gün sonra adet oldum tam 18 gündürde lekeli şekilde devam ediyor anlayamadım