K-97 HaticeNur16 evet evet asla koyulaşmıyor ama aslında gebelik olsa koyulaşması lazım saatler içinde bile gebeliği olan kadınların koyulaşır hcg hormonu birde tarlusal içiyordum hepten stres oldum acaba varmı diye umut tacirleri bu testler
HaticeNur16 K-97 aslında yapmamak en iyisi ama insan sabredemiyor sonra da üzülüyoruz işte hakkımızda hayırlısı stres yapmamamlıyız rahat olmalıyız
daisybebek HaticeNur16 ben adete 3 gün kala kan verdim negatif çıktı, adetim 3 gün geçti erken gebelik testi aldım pozitif çıktı. Sen çooook erken yapmıssın boşuna yine yapma bekle
annelikmucize11 daisybebek HaticeNur16 Benimde negatifti iki gün arayla tekrar yaptım net pozitifi gördüm elhamdulillah 😊
HaticeNur16 annelikmucize11 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌹 ben de bi 9 gün kala bi de 6 gün kala yaptım testleri de attım zaten ama yine negatif ya bilmiyorum gecikmeden yapmıcam bidaha
HaticeNur16 Ozge56 şuan bata 5 gün kaldı gecikme olursa yapmayı düşünüyorum sonra hayal kırıklığı oluyor olsa çıkardı heralde dün sabah yaptım yine hayalet çizgi var sanki ama sanırım istediğim için görüyorum
umutlubianneadayi HaticeNur16 adet tarihimiz ayni gün bende beklemedeyim canim hiçbir belirtim yok adet olacakmışım gibi kasıklarım agriyo sadece Rabbim hayırlısını versin inşallah
Umutlubirkadin Uff kızlar yaa benimde testlerim hep negatif şaka gibi. 7 gündür gelen giden yok uzun zamandır boyle bir gecikme yaşamıyorum. Adet belitirisi de yok agri vs hicbisey bugun test yaptım negatifti sabah ilk idrarla mi yapsam bi daha yoksa bekleyeyim mi
Hgmom1 Umutlubirkadin merhabalar benimde çatlatma iğnesi vuruldum duphaston kullanıyorum normalde bebek olursa düşük önlüyor yoksa adet oluyorsun ama ben hala olmadım dün strip test yaptım negatif çıktı biraz daha beklicem
HaticeNur16 Umutlubirkadin benim ilk gebeliğimde 2 ay geciktim ilk ay 3 gün ikinci ay 7 gün üçüncü ayda rahatsızım heralde bi sorun var kaç aydır gecikiyor diye umursamadım hiç test de yapmadım aklıma bile gelmedi 12. Gün öyle bi yapayım dedim anında kopkoyu iki çizgi gördüm şok oldum beklemediğim aklıma gelmeyen anda oldu geçen ay bende 6 gün geciktim sonra adet oldum ama önceki gibi olursa yani rahim kendini gerçekten hazırlıyor ümidinizi kaybetmeyin adet olana kadar Ümit vardır inşallah gönlünüze göre hayırlı bir haber alırsınız 💕🤲🏻