Huhu21 ben doğumdan önce almiştim. Sezeryan oldum sütüm gelmedi çocuklarim da küvezdeydi ve mecbur mama verdiler. Philips avent almiştim hastaneden de onu istediler. Ben de lansiloh da var ama açıkcası Philips ondan bin kat daha iyi. İkiz bebeklerim hem emziriyorum hem Philips ile mama veriyorum ve şuanlık meme reddi de yapmadı. Ama lansilohtan zor içiyor açıkçası tabi karar sizin. Hiç kullanmazsanız sonra su vermek için de kullanabilirsiniz bu arada