Huhu21 benim ikinci çocuğum olacak ilk kızıma biberon mama vs almamıştım doğduğu gün sütüm hemen gelmedi hastaneden mama vermelerini istedim vermediler çocuk sabaha kadar bağıra bağıra ağladı hemen sabahına tedavi reddi imzalayp çıktım hastaneden eve gelip duşumu alıp rahatlaynca sütüm geldi ama tabi bu arada bebeğim sarılık olmuştu bile ac kaldığı için . O zaman günde bi defa mama verdim sık emzirdim atlattk şimdi kesinlikle yanımda mama ve biberon götüreceğim kim ne derse desin aç kaldı çocuğum ve ağır sarılık geçirdi e sonradan yine mama verdik ne farketti . Yani bence siz yine bi tane bulundurun bence gerekli