Huhu21 ben emziriyordum ilk bebegmde ama mesela çok yorgun olunca sağıp eşime veriyordum oğlanı da sütü de, en azından 4 5 saat kesintisiz uyumak iyi geliyor insana. O sırada biberon ile besliyordu, ilk günlerde mama verdm 3 gün ama enjektör ile verdim biberona alışmasın diye. Öyle yani bazı durumlarda iyi oluyor. Mesela 1 yaşına geldiğinde bile denize giderken süt sağar koyardım, 1 gün eşimle birkaç saat geçirmek iyi gelirdi o sütü de içirirlerdi