Huhu21 benim ilkinde sütüm olduğu halde bebeğim 34 haftalık doğup 17 gün küvezde kaldığı için mecburen biberona alışmıştı çıktığında emiyordu fakat emme süresi 3 ay oldu sonra bıraktı 🥺 annem alıp koyalım ne olur ne olmaz demişti iyi ki almışım kullanmak zorunda kaldık
İkincisinde ben kendim alıp koydum kenara ama çok şükür ikincisi 38 haftada doğduğu için gayet güzel emdi sütüm vardı hiç kullanmadım biberonu bende ilk çocuğuma verdim o kullandı, hep tomme tippee marka aldım ben anne göğüs ucuna benziyor diye. Şimdi 3.kez hamileyim yine alıp koydum kenara ne olur ne olmaz hiç belli olmuyor alıp koymakta fayda var