tugceinci123 minibebisim yat canım sakın kalkma, ben beşinci haftadan beri yattım şimdi 33.haftam tami biraz ayaklanalı üç hafta oldu. Zor ama bebeğin için dayan, üzülme, ağlama, stres yapma.
minibebisim tugceinci123 çok zor ya işleri kim yapıcak :( Allah yardımcımız olsun:((( arabaya binebiliyo muydunuz
minibebisim Busrayilmaz18 yok sadece antibiyotik verdi, ilk gebeliklerde gerek görmüyoruz dedi… herhalde düşse de sorun olmaz kafasındalar
Ecesec minibebisim hangi medipole gidiyorsunuz şuan bende oraya gidiyorum ve kanamam var hap a başladım
tugceinci123 minibebisim hayır hala da yolculuk yasak, sadece doktora gitmek için biniyorum. İşleri hep eşim yaptı bu süreçte. Benim olduğu kadar onun da bebeği sonuçta. Destek olacak başka kimsemiz yok malesef yakında. Benim ailem uzak, eşimin ailesi hem uzak hem çok yaşlılar.
Arzu501 minibebisim başka doktora görün canım. Kanama progestan yetmezliyindende ola bilir. Doktorlara güven yok onlar için adihal almış çocuk düşükleri çünki. İlk çocukda sonrakı çocukda bizim canımızdan kanımızdan.
Duygu_nur52 Bendede iki kere leke şeklinde kan geldiydi çok korktum hem özele hem doğum acile gittim bebek büyüdüğü için rahim genişliyor orda kalan regli kanı kalmış olabilir onu dışarı atıyor dedi progestan iğnesi vermişti
Okayss minibebisim Ne yaptın merak ettim iyi misin bebeğinin dueumu nasıl inşallah ikinizde çok iyisinizdir
minibebisim Okayss şu an iyiyiz çok şükür dün iki kere kalp sesini dinledim, kanamam da bugün olmadı kendimi yormamaya çalışıyorum 🤭
Duygu_nur52 minibebisim canını sıkma herşey Rabbimden yarın iğne olacağım Allahın izniyle bebişimide görürüm bazen insanın içine kurt düşüyor acaba ne oldu bişey oldu mu vs falan senide çok iyi anlıyorum dualarım seninle
minibebisim Duygu_nur52 çok teşekkür ederim iyi ki varsınız 💖💖 hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize inşallah
minibebisim Arzu501 tabii kii haftaya kendi doktoruma gidicem bi daha. Şu an bayram yüzünden bekliyorum:(
11-02- minibebisim merak etme cnm bişey olmz inş aynı şeyi bende yaşadım parça gelmedikten sonra ve kırmızı kan gelmedikten sonra korkma benimde kese dışı kanamam vardı bir haftadır yatıyorum şuan 7+6 olduk bakalım hayırlısı tavsiyem ayaklarını yukarı kaldır ayağa kalkmamaya çalış
minibebisim tugceinci123 anladım :( ben kendimi bayağı zorluyorum o zaman :( bundan sonra daha çok dikkat edicem