Papatyahanimm minibebisim kiz ben de bildigin kanama geliyordu . Kirmizi kan yani . Ben hicccc telas yapmadimm doktoruma gittim progestron ilaci ictim pek is de yapmadim. Suan kanama durdu gibi. Telas yapma hic. Zaten cokk kisi dusuk tehlikesi yasiyor. Cogu kadin da bebegini saglikla kucagina aliyor..
Bbuusra minibebisim Geçmiş olsun devlette de vardır heralde ama özelde kesin oluyor. Bekleme, düşük riski olabilir ama hemen düştü diye düşünme. Bundan sonra da kendini yorma. Bayram temizliği falan yaptıysan kendini yormuşsundur. Sırt üstü hep yat bir süre doktor söyler zaten. İyi haberlerini bekliyoruz.
Yorgunanneee21 minibebisim 3 haftalık hamileydim pazar günü kahverengi kan geldi acile gittik testler yapıldı değerlerine bakıldı normal herşey dediler gönderdiler yerleşme kanamasıdır dediler değilmiş. Dün bebeğimi kaybettim düşük yaptım. Gidin doktora ve hee ihtimale karşı bütün gün yatın yormayın kendinizi
Papatyaaa__ minibebisim sürekli mi.?5haftalıkken olduğunu bilmiyordum o zaman bi acile git ama kırmızımı kan.?yoksa pembemsimi.?
ikotrtn minibebisim her lavaboya çıktığımda peçeteye geliyordu sonra yavaş yavaş geçti sakin olun bol bol “El Musevvir” okuyun geçer Allah’ın izniyle
Papatyahanimm minibebisim benim de ilk gebelik. Allah a sigin bol dua et ve doktora gitmeyi ihmal etme. Doktorum ilaci birakma diye cok ugrarmisti . Ben de dediklerine harfiyen uyuyorum
minibebisim Kızlar çok teşekkür ederim doktordan çıktım şimdi, bebeğim var kese var kanama alanı yok kalp atışı da var çok şükür. Sadece kanama olduğu için düşük riskin var dedi. Yatıcaksın dedi başka bişey demedi :(
tugceinci123 minibebisim yat canım sakın kalkma, ben beşinci haftadan beri yattım şimdi 33.haftam tami biraz ayaklanalı üç hafta oldu. Zor ama bebeğin için dayan, üzülme, ağlama, stres yapma.
minibebisim Arzu501 hayır sadece biraz idrar yolu enfeksiyonun var dedi antibiyotik verdi o kadar. Ve kanamam yine oldu napıcam bilmiyorum