minibebisim korkma kuzum. Benden pıhtı bile geldi bende düşük yapıyorum sandım. Ama gittiğimde hiçbir sıkıntı yoktu çok şükür. 8+5 den 10 a kadar lekelenme yaşadım iğne ve Progestan kullandım. Bol bol dinlendim. Acile git kuzum iğne ve prpgestan yazarlar. Bebeğe bakarlar. Kötüyü düşünme.