esraEb Ayselsilahimigetir evet çok haklısınız. Ben de siizn gibiyim aslında iki isim istiyorum herkes zor olur söylemesi falan diyor ama ben de çok beğeniyorum iki isimleri, sizi anlayabildim sanırım 🙈
Ayselsilahimigetir esraEb bir kizim var benim 5 yasinda adi Eylül asel ikisini de cok beğenerek koydum ama benden baska kimse iki isim söylemiyor Eylül diyorlar hemen hatta üzülüyorum bile çünkü Aselide cok begenerek koymuştum ziyan oldu gibi hissediyorum 😀 o yüzden istemiyorum artik iki isim
Amineazra Ayselsilahimigetir ne demek rica ederim 🥰 nasip belki daha güzel fikirler yazar arkadaşlar 🌹
Ayselsilahimigetir ElifKarata Hilalll28 teşekkür ederim fikirleriniz icin düşüneceğim eşime de söylerim 🙂
Hilalll28 Ayselsilahimigetir ben olsam birini Aren yapardım😍 ben de oğluşum aren koyacağım çok güzel bir isim.
esraEb Ayselsilahimigetir kesinlikle katılıyorum size 😄 ben de iki isim karar verdim bi kere yapacak bir şey yok 😄Muhammed Çağrı koycaz bizde Allah nasip ederse 🥰
Liyacim Emir, mirza, temir ❤️ oğlum olursa ben de Yusuf mirza istiyorum sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Catsofmom Ayselsilahimigetir Bulduğunuz isimler çok güzel 💙 benim oğlumda atlas olacak insallah. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
baybarsmom Ayselsilahimigetir masallah allah saglıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😍 3 ismide ben cok beğendim
miniklerinannesii00 Ayselsilahimigetir üçüde çok güzelmiş . Bu arada bende üçüzlere hamileyim ama henüz cinsiyetleri belli değil . Yarın 10 haftalık olacağız.😊
Ayselsilahimigetir miniklerinannesii00 Masallah seninle daha öncede konuşmuştuk hatırlıyorum seni 🤗 sağlıkla kucağımıza alalim insallah nasil gidiyor iyidir insallahh durumları 🙂 iki hafta sonra öğrenebilirsin belki cinsiyetlerini benim 12. Haftada erkek dedi doktorum bidaha degismedi