Ayselsilahimigetir Ayaz Aras Atlas düşündük biz ama daha cok erken fikir alıyorum yakınımdakilerden de birbiriyle uyumlu olsun istiyorum öğrenirlerinize açığım 🙂
Amineazra Ayselsilahimigetir maaşallah Allah sağlıkla afiyetle kucağınıza almayı nasip etsin 🥰aklıma gelenler :) Eren emir Emre Eymen Ensar Enes Burak Berat Bilal Tarık taha talha
Sermec27 Ayselsilahimigetir maasallah canım öncelikle çok sevindim sanki bir ara post açmıştın doktorlar birini alalım diyor napcam diye hepsini doğurmaya karar vermişsin çok sevindim inşallah sağ salim kucağına alırsın oğullarını bence çok güzel bu 3 isimde uyumlu olmuş 🥰
minikoannesi123 Ayselsilahimigetir buldugunuz isimler çok güzel bence 😊 onun haricinde maşallah, sağlıkla dünyaya gelsinler ❤️
Ayselsilahimigetir Amineazra cok güzel uyumlu isimler bulmuşsunuz teşekkür ederim ☺️ ama çoğu ya benim taraf ya esimin tarafta var emir emre enes taha ve talha 😀😀 kuzenlerde falan olan isimler ne yazikki🙈
Ayselsilahimigetir Sermec27 evet o postu açan bendim yapamadik kiyamadim hic birine nasıl kıyarım o vebali alamazdim 16 haftalik olduk smdi sağ salim kucağıma alırım insallahh tabii hepimiz bütün hamisler🤗
Amineazra Ayselsilahimigetir ne demek rica ederim 🥰 nasip belki daha güzel fikirler yazar arkadaşlar 🌹
nefessmommm Ayselsilahimigetir kız isim önerim yok ama maşallah demeye geldim sağ salim kucağınıza alın hepsini sağlıkla
Rwerdst Ayselsilahimigetir yok urası demiyorum hatta bence ayaz araz Uraz 😂😂😂 hepsi az la bitiyor bence çok uyumlu 😝😝
esraEb Ayselsilahimigetir ama ben yerinizde olsam alakasız isimler koyarım. Çağrı Yusuf Berkay gibi. Zaten birbirlerine benziyorlar bide isimleri yakın olunca ben beğenmiyorum ama bı benim kişisel fikrim tabi 🤗Allah bağışlasın bu arada sağlıcakla kucağınıza alın inşallah üçünü de 🙏🥰
Ayselsilahimigetir esraEb eskiden beri uyumlu isimleri cok severim cocuklarima hep birbiriyle uyumlu isimler koymak istemistim üçüz olunca smdi uyumsuz olsn istemedim😀
esraEb Ayselsilahimigetir evet çok haklısınız. Ben de siizn gibiyim aslında iki isim istiyorum herkes zor olur söylemesi falan diyor ama ben de çok beğeniyorum iki isimleri, sizi anlayabildim sanırım 🙈