Feyzaclk Arzuozturk benim tecrübemle tamamen geçmiyor ama haraketsiz kalınca iki katına çıkıyor şişlik. Yani haraket ettikçe azalıyor ödem sürekli yatmayın iş yapın yürüyün vs
Arzuozturk Feyzaclk ben anlayamadım inanın ya ayakta kalınca oluyor yada çok oturunca 🙈😂ayakta çok kalınca kabanları ağrıyor insanın 🥰annelik tam bir delilik iişi değilmi 💕birde 2. çocuğum
Annesiiiii_ Arzuozturk Benim de 18+3 bir kaç gündür çok ayakta kaldım ilk defa ayak bileklerim böyle oldu. Az önce aradık doktorumu tansiyon yoksa problem değil dinlen uzan dedi.
Arzuozturk Annesiiiii_ Yaaa normal mıymış🙈benim bu hafta şişmeye başladı dedim yanlış mı besleniyorum acaba😎
Arzuozturk anneoluyorumx ayak bileği ve ayak şişmesi kötü yaaa bide yaz ayı sıcak mı sıcak 🥰🙈allah yardımcımız olsun ,sağlıcakla doğsunlarda
Feyzaclk Arzuozturk demek ki tam ortasını bulmak lazım😂 maşallah allah bağışlasın . Benim ilk daha doğmadı :)
Cokiie Arzuozturk sadece tuzlu yemekle alakalı değil. Karbonhidratı azaltmanız gerekiyor.Bol su içmek her gün yürüyüş yapmak çok etkili oluyor. 36 ıncı haftamdayım bende yok. Biraz ekmeği poğaçayı kaçırsam hemen şişiyor bide bu yöntemi deneyin.
Arzuozturk Cokiie ekmekten mi olur diyorsunuz bi azaltayım deneyim bakalım 👍🏻🌸teşekkürler bilgi için,iştah açıldı tabi istediğimi yiyorum ,çok kilom yok ama yinede dikkat etmek laızm
Arzuozturk dilay_06 aynen aynı ben 😅eşimde sıcağı sevmez ama o kadar sıcak olmadı diyor 🙈bize geliyorlar arada sıcak basıyor
Onekim Arzuozturk aynı durumla karşı karşıyayım ayakkabı kendi crocslarim olmuyo eşimin crocslarini giyiyorum yapacak bisi yok
GiGi1 Arzuozturk benim 17.haftada başladı şuan 21deyiz hala devam yürüyemiyorum resmen çok fazla balon gibi sabah aksam aynı🥲😅