Nur001 Arzuozturk yok hayır doktorum onlar çok etkili olmuyor vitaminin iyisi alınır dedi . Ocean kullanıyorum hatta eşim yorgun uyanıyorum deyince eczacı ona sen de kullan dedi beraber kullanıyoruz hap şeklinde
Arzuozturk TugSozTan Teşekkürler öneri için 🙏🏻🌸terlik sandalet en mantıklısı galiba ,ayakkabı giyince sıkınca daha çok şişiyor
Ozge56 Arzuozturk şekeriniz olabilir canım. Ben yaptırdım seker çıktı insulin kullaniyorum şuan güzel gidiyor sorun yasamiyorum 28 haftaligim el ayak şişmesi yok.
Arzuozturk dilay_06 aşırı sıcak ve terle uyanıyorum ,eşim diyor o kadar sıcak değil😅😅dedim bana bişeyler oluyır galiba 🙈🙈
Arzuozturk Nur001 oceanın tam hangi vitamini yazarsanız araştırıyım sorayım doktora gittiğimde 🙏🏻🌸önerirse kullanıyım
Arzuozturk Ozge56 şeker yüklemesinden biraz korkuyorum bazı annelerde kalıcı şeker hastalığı vs olduğu duydum korktum yaptırmadım,kusanlarıda duydum ,kararsızım suan
Fmcsa Arzuozturk uzun süre ayakta duruyosaniz yada bacaklarınız aşağiya sarkıtıp oturuyorsanız kan akışı aşağıya gitti icin ödem yapıp şişiyor fırsat buldukça ayaklarınız altına yüksek birşeyler koyup dinlenmeniz.
Ozge56 Arzuozturk inanma hiç birine yaptır canım. Eğer seker varsa bilmezsin yersin hersey sonra bebege hemde sana zararı olur seker önemli. Kalıcı kalması mi çok güldüm 75 mg seker zaten sen tuketmissindir her insan gibi 😀
rumeyshaan Arzuozturk 32’den selam 36 giyiyorken 38 zar zor oluyor dil hastaligi var resmen oyle oldu bileklerim mayali hamir gibi sisiyo
Fmcsa Arzuozturk oluyor cnm. Ben hamile varis çorabı giyiyorum gündüzleri ve yolculukta giyeceğim yeni giymeye basladim minimum varis var doğuma 3ay kala baslayacaksin demişti kalp damar cerrahisi kendi doktorumada sordum giyebilirsin dedi. Çok rahatladım ödem dahi yapmıyor kan akışı hızlı gitmediği için. Hamilelikte damarlar genişliyor çünkü kan akışı hızlı gitti için oluyor genelde
Arzuozturk Fmcsa varis çorabını kaçıncı haftada gitmeye başladın ,doktora sormusmuydunuz kullanıma uygun mudur acaba🤔
Arzuozturk Ozge56 evet doğrudur dedikleriniz ama bazı çevredekiler yaptır diyor bazıları şekerin çıkıyor diyor ,iki arada kaldım ,doktorlar yaptır diyende var size kalmış diyende,1. çocuğumdada yaptırmamıştım
Arzuozturk anneoluyorumx ayak bileği ve ayak şişmesi kötü yaaa bide yaz ayı sıcak mı sıcak 🥰🙈allah yardımcımız olsun ,sağlıcakla doğsunlarda