Bircicekanne Arzuozturk bacaklarınızı yukarıda tutmaya özen gösterin sürekli sarkması ödeme neden olabilir
babymomy_ Arzuozturk ya bende 26+5 oldum aynıyım ayaklarım ayak bileğim şişti. Ellerim zaten şiş 😔 moralim bozuluyor
Arzuozturk babymomy_ benimde bu haftalarda başladı öncesinde yoktu 🌸ayak bileği ve ayak şişmesi kötü gerçekten bi etek elbise giysek patates gibi şiş bacak ve ve bilekler ,sabah uyandığımda geçiyor,öğlene doğru tekrar şişiyor
babymomy_ Arzuozturk bende aynıyım inanın 😔 Bu video baya iyi geliyormuş yorumlara baktım da deneyeceğim isterseniz sizde deneyin