kızlarrrr 27+4 haftalık olduk ,ayak bileklerim balon gibi şişiyor yaaaa ,neden olabilir ,ödem olmaması için neler yapıyorsunuz banada akıl verin ,tuzlu yemiyorum ,magnezyum vs düzenli kullanırım ,su içerim ama erke ödem toplamaya başladım neden olabilir ,bilgisi olan beni aydınlatın🥰❤️