Demir_bebek Benimde suyum fazla bebeğimde tontişmiş gebelik şekerim yok herşey normal canım, neden doktorun böyle dedi bilemiyorum, sakaryadaki en iyi adı duyulmuş bir doktora gidiyorum çok profesyonel bence canını sıkma hatta suyu fazla diye alanı da fazlaymış bu yüzden cok hareket ediyormuş yaramazlığından değilmiş sevindim ☺️ diğer kızımda da fazlaydı bebek aksine daha güzel büyüyor alanı geniş .. iyiye odaklan canım bence sorun değil doktoruma çok güveniyorum 36+0 ım şuan ☺️ çok şükür herşey güzel az kaldı doğuma 🥰