Demir_bebek Gebelikte su çokluğu rahim duvarının gerilmesine neden olarak erken doğumun başlamasına neden olabilir. Yine karnın aşırı büyümesine bağlı olarak annede karın ağrısı, hassasiyet, nefes darlığı gibi sıkıntılar oluşturabilir. Plasentanın erken ayrılması (plasenta dekolmanı) riski artmıştır.” İnternet araştırması🌸 Ne iyi gelir diye sorduğum da; Hamilelikte suyun fazla olması durumunda indometazin adında bir NSAID kullanılabilir. Ancak 32 haftadan sonraki gebeliklerde kullanılması sakıncalı olabilir. Amnion sıvısı aşırı artmış olanlarda enjektör yardımıyla amnion sıvısı boşaltılır (amniyosentez). Böyle yazıyordu 🌸