Merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim doktor bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi ve bu bebeğin risk durumda olduğu anlamına geliyor dedi 30 haftalık hamileyim bir ay önce doktora gittim öyle bişey yoktu bu durumu yaşayan arkadaşlar var mı lütfen bana dönüş yapabilirmisiniz çok üzgünüm ;(