Shibalba Pnr_KMRC1 baktım yorumunuza, aynıyız aslinda 1er hafta geride gibi, benim 10 gün kadar geride hattq 30+5e kadar sizinde 1420 olur, geçer hatta
Shibalba 12457 inşallah duzelmistir Ne yapmamız lazım bilmiyorum, herhangi bir sorun var demedi Sadece kg geride Sağlıkla gelsinler miniklerimiz🙏
12457 Shibalba bana kan sulandırıcı iğne verdi hızkı kilo alsın diye sağlıklı olsunda çok kilolu da olmasın takma kafana düzelir seninde
Rabiaa6 Bende 26 haftaligim normalde ama iki hafta geriden geldiğini söyledi doktorum o yüzden bebede gelişim geriliği var denildi ve çok üzüldüm erken doğum riski olabilir denildi ne kadar doğruluğu olur bilemiyorum
Shibalba Rabiaa6 şöyle söyledi doktor, Mesela 35. Haftaya geldik, gelişimi 31 haftayla uyumlu olursa ve ilerlemezse sezaryen olman gerekir. Anne karnında gelişmedigi için sanırım
minnakkraker Shibalba geçen gün birinin yorumuna denk geldim yağlı süte bebe bisküvisi en çok kilo aldıran şey dedi muz kaşar ceviz falana ek olarak hepsini yemesen bile bebek bisküvi mutlaka ye demişti sağlıklı mıdır bilemem tabi ama aklımda kaldı
cokkasmabeabi Shibalba balık yagi içmek kilo aldiriyormus. Yeni doğum yapan komşum söyledi doktor tavsiye etmiş
ikiprensannesi__ Shibalba her sabah aç karnına 1 muz ve cezi içi yiyin yarım.saat sonra kahvaltı yapın bir arkadasim bir haftada 400 grm aldirmisti öyle çocuğuna ama haftası biraz daha ileriydi tavsiye ederim
Vaveylaanur Pnr_KMRC1 benimde 29. Hafta kontrolümde 1100 çıktı ve doktor gayet iyi dedi ultrasona görede tam gününde hatta bi gün önde gözüküyodu bence bu kadar kafanıza takmayın
cokkasmabeabi Shibalba takıntı etmeyin ya biz 2500u geçince göbek atacaktik nerdeyse 38+6da 2830 doğdu ne yesem almıyordu sütümden de doğru dürüst almadı şu an 5 yaşında yaşıtlarıyla aynı kilosu
Shibalba cokkasmabeabi her bebegin gelişimi kendine özel Perinatolog takibindeyil, problem va rmi diye de bakti Sorun yok ama Dr dan çıkınca üzüldüm cok Insa’ kendini sorguluyor hep